نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1298
-
الف
+

هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شهر افتتاح می شود

مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، یکشنبه 26 سرطان(تیر) با حضور مدیران شهری و سازمان سینمایی، سینماگران، هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینما گالری ملت تهران برگزار می‌شود.

این مراسم امشب ساعت 20:00 همزمان با افتتاح نمایشگاه آثار اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهر آغاز می‌شود.

در این مراسم «محمد معتمدی» قطعاتی را اجرا خواهد کرد و بزرگداشت «جعفر دهقان»، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران نیز برگزار می‌شود.

همچنین در افتتاحیه این جشنواره برگزیدگان «بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهر»، «محله» و «سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی» معرفی و به آنها جوایز و تندیس اهدا خواهد شد.

 به مناسبت عید سعید غدیرخم نیز گروه هم‌نوازی دف، نی و تنبک رضا دربندی به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نام جشنواره‌ای است که به شکل سالانه توسط موسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در پنج بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین‌الملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران»، و «بخش جنبی» در تهران برگزار می‌شود و تا کنون هفت دوره این جشنواره برگزار شده‌ است.

لازم به یادآوری است هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری «مجید اکبرشاهی» 27 تا 31 سرطان(تیر) در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر